sobota, 21 grudnia 2019

Wakacje

Będąc z rodzicami na Mazurach pojechaliśmy na zwiedzanie okolicznych miejscowości. Pewnego dnia dotarliśmy do miasta Reszel. W tym mieście był stary zamek oraz kościół z wieżą, na której był zegar. Ja z tatą kupiliśmy bilet na zwiedzanie wieży. Na górę wchodziło się drewnianymi schodami. Na wysokości około 6 piętra, gdy popatrzyłem w dół, to wtedy stwierdziłem, że mam lęk wysokości, bo widziałem przez te dziury w schodach miejsce, gdzie zaczęliśmy się wspinać. Nie miałem odwagi iść dalej, bo mi się nogi zaczęły uginać od wysokości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY