sobota, 21 grudnia 2019

Wigilia

Wczoraj była wigilia, a więc rozdawaliśmy sobie prezenty. Ja dostałem kubek od Julki. Było fajnie. Wylosowałem Dawida, a więc dałem mu prezent. Były różne słodycze, a najbardziej smakowało mi ciasto, które zrobiła Ania. Pan Michał włączał różne kolędy i poczułem klimat świąteczny. Dzieliliśmy się opłatkiem i składaliśmy sobie życzenia. Gdy skończyła się wigilia klasowa, poszliśmy na salę gimnastyczną. Bardzo podobały mi się jasełka, może ja też kiedyś wystąpię w jakimś przedstawieniu. Życzę wszystkim Wesołych Świąt. 🎅

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY