czwartek, 5 grudnia 2019

Szkoła w Minecraft - cz.1

Pewnego dnia, czyli w czwartek, wstałam o 6:56. Jak co dzień przygotowałam wszystko, ubrałam się i poszłam do szkoły z Bereniką. Berenika pokazała mi, że ma Minecrafta na telefonie. Po kilku minutach weszłyśmy do szkoły i poszłyśmy do szatni. Jak się przebrałyśmy, poszłyśmy pod klasę od matematyki. Tam spotkałyśmy resztę klasy. Wtedy zadzwonił dzwonek i weszliśmy do klasy. Po godzinie i kilku minutach weszliśmy do klasy od polskiego, rozpakowaliśmy się i zaczęliśmy lekcje, wtedy Pan Michał powiedział: "Otwórzcie podręcznik na stronie 123". Więc otworzyliśmy podręczniki i zobaczyliśmy obrazek z dziewczynką w kurtce, a na plecach miała gitarę. Potem zaczęliśmy pisać nowy temat i nagle Daniel zauważył za oknem dziwną kwadratową postać w czarnym ubiorze. Niestety nie widzieliśmy jej twarzy, bo twarz miała przykrytą kapturem. Potem Daniel wskazał na nią palcem i powiedział: "Popatrzcie za okno!". Wtedy nasza klasa zobaczyła czarną postać, która powiedziała coś i zaczęła się kręcić wydając dziwne odgłosy. Kiedy postać przestała się kręcić, zobaczyliśmy, że trzyma tam zieloną kulę. Potem zielona kula wybuchnęła i nic nie widzieliśmy. Po chwili wszyscy wstali, a Julia.G powiedziała: "Spójrzcie na siebie...".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY