czwartek, 5 grudnia 2019

Moje akwarium

Uwielbiam moje aktwarium. Razem z tatą dbamy, żeby woda była czysta. Mam 19 rybek i inne stworzenia, na które lubię patrzeć. W mojej kolekcji jest: 7 platek, 1 hokejówka, 1 czerwona głowa, 6 głupików, 4 neony czerwone. W akwarium znajdują się też ślimak ampularia, otoski oraz glonojad. Jest bardzo dużo roślinek, ozdób i muszelek. Jak wkładam palca do akwarium, to wszystkie rybki podpływają. Lubię patrzeć na nie jak się bawią. Dla mnie oglądanie rybek jest bardzo przyjemne, taka ,,Przyroda na żywo". Polecam. 😎😁

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY