niedziela, 1 grudnia 2019

Moja podróż


Cześć, dziś opowiem wam o mojej podróży. 

Wczoraj pojechałam do Tychów🚆 pociągiem do mojej cioci i wujka. Graliśmy, bawiliśmy się itp. Było baaaaaardzo fajnie. Ale następnego dnia było inaczej, bo szłyśmy na 🚆, szłyśmy i szłyśmy i nie widziałyśmy stacji kolejowej.

Aż zapytałyśmy się jakiegoś pana o drogę. Okazało się, że źle poszłyśmy, pytamy się drugiej osoby i mówi nam, że musimy iść w drugą stronę, no to poszłyśmy w drugą stronę i znalazłyśmy 🚆

Przygoda skończyła się w Katowicach, a potem w Sosnowcu.
Dziękuję, myślę, że Wam się spodobała moja historia 😃🎅.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY