czwartek, 28 listopada 2019

Staw

Gdy szedłem do szkoły, zobaczyłem nieopodal wielki, piękny staw. Wszedłem do szkoły z wielkim uśmiechem na twarzy niczym banan, ponieważ gdy nadejdzie lato, będę chodzić tam na spacery. Nie mogłem się skupić na lekcjach, gdyż myślałem o tym stawie.
Po lekcjach ja i moi koledzy poszliśmy nad staw. Michał rzucił mi wyzwanie, żebym do niego wskoczył. Ja nie zgodziłem się, ponieważ to niebezpieczne i woda jest zimna. Przecież to dopiero początek czerwca.  Po kilku minutach Michał znowu rzucił mi wyzwanie, żebym dotknął wody reką. Zgodziłem się, ponieważ była wywieszona biała flaga. Nie myliłem się. Woda była bardzo zimna. Gdy włożyłem rękę do wody, krzyknąłem "zimne!". Szymon chciał się przekonać sam i też włożył rękę do wody. Następnie powiedział, że woda ma ok. 12°C. Michał również włożył rękę i dodał, że woda nie jest jeszcze nagrzana. Wpadliśmy na pomysł, żeby zrobić konkurs w rzucaniu ,,kaczek''. Rywalizacja była zacięta. Walka o zwycięstwo rozegrała się między Szymonem a Michałem. Konkurs wygrał Szymon. Bardzo miło spędziliśmy południe. Było fantastycznie 😃!

1 komentarz:

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY