piątek, 29 listopada 2019

Black Friday

Ja i Michał wracaliśmy razem ze szkoły i umówiliśmy się, że pójdziemy do galerii handlowej w Black Friday. Gdy poszliśmy do galerii handlowej, zaczęliśmy rozmawiać, co sobie kupimy. Ja chciałem kupić sobie pendrive'a. Michał chciał kupić sobie słuchawki. Gdy weszliśmy do sklepu elektronicznego, spotkaliśmy się z panem Black, który na nazwisko miał Friday. Pan Black Friday dał nam duże zniżki, ponieważ dzisiaj jest Black Friday, czyli jego imieniny. Ja i Michał dostaliśmy 50% rabatu. Później poszliśmy do sklepu z ubraniami. Pan Black dał nam tym razem 29% zniżki.  Michał kupił sobie bluzę, a ja czapkę. Było już późno, a więc wróciliśmy do domów. Było fantastycznie 😃😃😃

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY