środa, 27 listopada 2019

Nudna choroba

27.11.2019

Cześć. Dzisiaj jestem chora, więc niestety nie będzie żadnej niesamowitej historii. Miałam powiedzieć Wam, że jest mi szkoda, bo większość dzieci z mojej klasy poszła na dyskotekę
i że jest mi przykro, ale nie jest tak. Pewnie teraz w głowie myślicie sobie: ale super, ona nie chodzi do szkoły, może grać na telefonie itp. Ale tak nie jest. Muszę pić te obrzydliwe syropy, połykać tabletki i w ogóle. Nie mogę wychodzić na dwór, a z przyjaciółmi mogę gadać tylko przez telefon. Muszę spisywać lekcje i nudzi mi się. Wymieniłabym jeszcze tyle minusów, ale nie chce zbytnio narzekać… :( Pa pa.
Staram się coś robić, np rozwiązuje krzyżówki w "Supełku" albo rysuję.

PS.
Ale na szczęście mama kupiła mi "czasoumilacz", czyli taką grę nazywa się "Mistakos duo" czyli - Gra o stołki, bardzo fajna gra polecam.



1 komentarz:

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY