środa, 27 listopada 2019

Lody! Lody! Komu lody?

Gdy przyszedłem do szkoły, przyjechał lodziarz. Pomyślałem, że będzie sprzedawać
nam lody. Ja i Michał kupiliśmy sobie lody🍦.
Ja kupiłem czekoladowe🍫, a Michał kupił śmietankowo-truskawkowe🍦🍓.
Przed pierwszą lekcją spotkaliśmy Daniela. Zapytał nas, gdzie kupiliśmy lody. 
Powiedziałem mu, że kupiliśmy je od lodziarza, który jest przed szkołą. Wtedy Daniel poszedł kupić sobie loda o smaku truskawkowym. Za chwilę podziękował mi za informację. Na ostatniej lekcji do naszej klasy przyszedł lodziarz i zrobił nam warsztaty z robienia lodów. 
Nie wiem, dlaczego mój lód wyszedł gorący.
Lodziarz poradził mi, żebym włożył go do ciekłego azotu. Tak też zrobiłem. Po chwili otrzymałem pyszne, zimne lody. Ja zrobiłem lody czekoladowe, Michał śmietankowe, Daniel o smaku toffi, Mikołaj bananowe, Michalina miętowe, a Mateusz cytrynowe.
Reszta klasy zrobiła lody waniliowe. Lody były bardzo dobre🍦🍦🍦. Smakowały całej klasie 😋😋😋. Zapraszamy lodziarza ponownie 😃😃😃.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY