poniedziałek, 18 listopada 2019

Cześć - fajna książka 😉

Chciałbym Wam polecić książkę, którą ostatnio przeczytałem: "Akademię Pana Kleksa". To bardzo ciekawa książka. Ma fajne postacie, jest w niej dużo czarów i wiele superprzygód młodego bohatera Adasia Niezgódki. Autorem jest Jan Brzechwa. 😊.Hej wiem że przed chwilą wam polecałem "Akademia Pana Kleksa" ale też chcę wam jeszcze polecić "Mikołajka". Najbardziej podobają mi się postacie: główny bohater Mikołajek i Alcest. Mikołajek bardzo go lubi i to jego najlepszy kolega. Ma też innych kolegów. Nie będę wam ich wymieniał bo jest ich bardzo dużo. Książka jest mi bardzo bliska. Opowiada perypetie chłopca w moim wieku. Codzienne problemy w szkole, oraz w domu. Najbardziej podobała mi się historia z zakupem prezentu dla mamy. Też dla mojej mamy chcę kupić kwiaty, ale wiem już że powinienem na nie bardzo uważać 😊. Druga ciekawa historia jest związana z paleniem cygara. Wiem że to bardzo zły nawyk i nie można nigdy tego robić. Powstał również film na podstawie książki, który też warto obejrzeć. W przyszłość chcę przeczytać kolejne części książki. Mam nadzieję że będzie również tak ciekawa jak pierwsza część. Chciałbym poczytać o waszych propozycjach ciekawych książek😃😃.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY