wtorek, 31 maja 2022

ratunek małych rybek

Kilka tygodni temu musiałam oczywiście zmienić moim rybką wodę 😑 więc wyłowiłam moje rybki i wyciągłam wszystkie dodatki itp. Oczywiście akwarium było tak brudne że nic nie było widać jak wylałam wodę z akwarium (w wannie myłam akwarium)to narazie przepłukiwałam zwykłą wodą yo akwarium nagle widziałam jak się coś ruszało w tej wylewanej wodzie i nie akwarium byłam przerażona 😨😖😱 więc postanowiłam przestać płukać i zobaczyć co to jak patrzyłam nic nie widziałam i co raz bardziej mnie zastanawiało co tam tak się ruszało gdy bardziej się przyjżałam zauważyłam tam MAŁE RYBKI!!🥰😍❤postanowiłam je szybko wyłowić ale były wszędzie kiedy je wyłowiłam dałam je do szklanki bo były malutkie i nie mogłam je dać do większych rybek bo by je zjadły byłam szczęśliwa strasznie znalazłam 12 (podobno się urodziły w tym samym dniu co sprzątałam akwarium)i tak uratowałam małe rybki(pokaże zdjęcie ale mają już jakieś 3tygodnie😊)reszta się pochowała i jeszcze moich większych rybek zrobię TO NA TYLE PA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY