sobota, 30 kwietnia 2022

straszne historie

Cześć.
Dzis opowiem wam historię wzięta z kanału na YT. Kiedyś mieszkałam w domku wolno stojącym z rodzicami i starszym bratem przed domem było dużo wolnej przestrzeni przez ogrodzenie,wysoki płot i drzwi ciężko by było się do niego włamać. To wydarzyło się latem było bardzo gorąco w domu więc zaczepiła drzwi o łańcuch, żeby zrobić przeciąg mieszkałam w spokojnej okolicy więc nie myślałam że może się to wydarzyć zapominając o otwartych drzwiach zrobiłam sobie drzemkę nagle obudził mnie dziwny dźwięk gdy podeszłam do drzwi ujrzałam mężczyznę stojącego i przecinającego lajnuch zaczęłam głośno krzyczeć, więc przybiegli moi rodzice i brat który miał w ręku kij bejsbolowy. Mój brat powiedział że włamał się do złego domu i zarz tego pożałuje na to włamywacz z uśmiechem na twarzy gdy się z tym uporam to będzie po was. Policja przyjechała wyjątkowo szybko gdy włamywacz nie zrobił tego co miał na myśli. Do teraz nie mogę zapomnieć o ty dniu. 
Pa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY