sobota, 30 kwietnia 2022

straszne historie

Cześć.
Dziś opowiem wam historię wzięte z kanału na YT. W tej nocy doświadczyłam naprawdę strasznego paraliżu sennego udało mi się z niego wybudzić po czym szybko pobiegłam do sypialni mojej mamy poczatkowo  mnie uścisnęła po czym zapytała.
"Co cię tak wystraszyło kochanie"jej głos uspokoił mój strach lecz po chwili zauważyłam, że coś jest nie tak no stop powtarzała to pytanie i coraz mocniej głaskała mnie po plecach mówiąc
"co  cię tak wystraszyło kochanie boisz się, boisz się".
Pa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY