sobota, 30 kwietnia 2022

Grand prix

Dzisiaj będzie Grand prix. Mam nadzieję że będzie fajnie. Z tej okazji razem z tatą i dziadkiem jedziemy do wujka, żeby wspólnie kibicować naszym. Cała moja rodzina uwielbia ten sport, dlatego jak są jakieś zawody to zawsze je oglądamy. W żużlu chodzi o to, żeby zdobywać jak najwięcej punktów, których suma ma wpływ na zwycięstwo. Na torze są 4 pola. Na każdym z nich ustawiają się zawodnicy. Po sygnale do startu rozpoczyna się wyścig. Miałem już okazję kibicować na żywo i muszę przyznać, że dźwięk motorów, hałas na trybunach i zapach benzyny dostarczają niesamowitych wrażeń i emocji. Bardzo jestem ciekawy jaki dziś będzie wynik. Mamy mocny skład, więc mam nadzieję, że Polska znów wygra. Ja osobiście trzymam kciuki za Bartka Zmarzlika, bo jest to silny zawodnik i jestem jego fanem. 😊😊😊😁🏍️🏟️. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY