poniedzia艂ek, 21 marca 2022

★饾檺饾櫑饾櫎饾櫃饾櫙饾櫈饾櫍饾櫘★

Cze艣膰 naklejka , dzi艣 opowiem o urodzinach mojego kolegi . W pi膮tek 18 marca zosta艂am zaproszona na urodziny mojego kolegi z klasy bardzo si臋 ucieszy艂am dostaj膮c zaproszenie. Mieli艣my pojacha膰 na kr臋gle ,kt贸re by艂y dla mnie pewn膮 zagadk膮 ,poniewa偶 nigdy na nich nie by艂am i nie wiedzia艂am jak mi p贸jdzie.Par臋 dni wcze艣niej musia艂am kupi膰 oczywi艣cie prezent ,nie mia艂am z tym wielkiego problemu ,dlatego 偶e mia艂am ju偶 pewiem pomys艂.W dniu urodzin prawie od razu po szkole pojechali艣my na kr臋gle by艂am ja solenizant i jeszcze 4 inne osoby, wi臋c jechali艣my dwoma autami ze 艣miesznym podzia艂em jedno auto by艂o z samymi dziewczynami ,a drugie z ch艂opcami . Gdy dojechali艣my z pocz膮tku w og贸le nie wiedzia艂am jak mam rzuca膰 t膮 kul膮 by trafi艂a ,ci膮gle wpada艂a do rynny . P贸藕niej ju偶 si臋 nauczy艂am, na szcz臋艣cie nie tylko ja by艂am pierwszy raz na kr臋glach. Po pierwszej rundzie by艂am troch臋 sfrustrowana i zniech臋cona ,ale druga posz艂a mi o wiele lepiej. Po rozegarniu 3 rozgrywek musieli艣my ju偶 jecha膰 ,ale najpierw wr臋czyli艣my prezenty, mam nadziej臋 偶e solenizant by艂 zadowolony . Po dojachaniu do domu by艂am ju偶 starsznie zm臋czona . To tyle do nast臋pnego wpisu Bajo D偶ajo.

(T艂umaczenie)
Hello sticker, today I'll tell you about my friend's birthday. On Friday, March 18, I was invited to my classmate's birthday and I was very happy to receive the invitation. We were supposed to go bowling, which was a mystery to me, because I had never been to them and I didn't know how I would go. A few days earlier I had to buy a present, of course, I had no problem with that, because I had an idea. almost immediately after school we went bowling, I was a birthday boy and 4 other people, so we were driving two cars with a funny division, one car with only girls and the other with boys. When we arrived at the beginning, I didn't know at all how to throw this ball so that it would hit, it kept falling into the gutter. I learned later, fortunately, I wasn't the only one who was bowling for the first time. After the first round, I was a little frustrated and discouraged, but the second round did much better. After playing 3 games, we had to go, but first we handed out gifts, I hope the birthday boy was satisfied. After milking home, I was already very tired. That's it for the next Bajo D偶ajo post.

1 komentarz:

Liczymy na dojrza艂e komentarze, krytyczne r贸wnie偶. Starajmy si臋 jednak wzajemnie nie obra偶a膰 :)

WST臉P

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronik臋 klasow膮. 脫wczesne prace dotyczy艂y przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywisto艣ci. ...

POPULARNE WPISY