niedziela, 6 lutego 2022

Giełda minerałów

Giełda minerałów 


Cześć wam! Nie wiem czy wiedzieliście, ale dzisiaj oraz wczoraj  w Katowicach była giełda minerałów! Było ich bardzo dużo! Pokaze wam i powiem co kupiłam! 


Kupiłam dzisiaj:

  • woreczek oszlifowanych agatów 
  • Nieoszlifowany selenit
  • Nie oszlifowany kwarc 
  • Losy, w których trafiłam: 2 ametysty, nie zbyt wiem jak się nazywa jeden kamien który wylosowałam, jest on zielony i ma na sobie białe punkty- umieszczę na nim znak zapytania na zdjęciu, jeśli ktoś wie jaki to minerał, może napisać :), Drewno (💀), Czarno-bordowy kamien, niestety nie znam jego nazwy, na nim również umieszczę znak zapytania :).
  • Kupiłam też agat, tylko taki przepołowiony w pół.
  • Takie zawieszki do których wsadza się kamien, i wiesza je na rzemyku 

  ————

To były moje wszystkie zakupy z dzisiaj, mi się one podobają, a wam?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY