wtorek, 23 listopada 2021

Rakieta

Rakieta składana przeze mnie przez 3 godziny. Ma 76.2 cm i 88 części, ale niektóre części były źle wycięte, więc dlatego zajęło mi to tak długo. Było też dużo przerw. Ja i mój tata też rozmawialiśmy, śmialiśmy się i ogólnie było miło. Mój tata grał na konsoli w międzyczasie, więc też czasami patrzałem, jak gra. Kilka razy byłem już zmęczony i się położyłem i drzemałem. Ogólnie to fajnie się składało, chociaż za 48 zł? Nie. Jakby było za... 25-30zł, to tak. Ogólna ocena 7/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY