poniedziałek, 29 listopada 2021

Ozdoby Świąteczne

Dzisiaj zacząłem robić ozdoby świąteczne. Było fajnie. Ja zrobiłem mikołaja. Wziąłem kawałek plastiku i pomalowałem go na czerwono oraz uszyłem czapeczkę. Ozdobiłem ją czerwonym brokatem i przyczepiłem biały pompon. Nie mogło oczywiście zabraknąć siwej brody, więc zrobiłem ją z waty i przykleiłem mikołajowi. Jak był już ozdobiony i kompletnie ubrany, dałem go na balkon żeby wysechł klej. Zastanawiałem się gdzie go mogę zawiesić, żeby był widoczny. Razem z mamą znaleźliśmy mu miejsce na drzwiach wejsciowych,żeby wszyscy wiedzieli że święta się zbliżają. Mam nadzieję, że wy też zrobiliście ozdobę świąteczną, która będzie umilać wam czas świąteczny. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY