sobota, 30 maja 2020

Urodziny brata, bukiet, dentysta, no i imprezkaaaa!!!

Dosyć długi tytuł, co nie? 

29.05.20 10:00 
Nie mogę się doczekać imprezy, ale do imprezy jeszcze 11 godzin.

10:40 
Mama każe mi nastawić alarm o 11:15, bo o tej godzinie idziemy do dentysty.

11:15 
Wychodzimy z domu i idziemy do dentysty.

12:00 
Jesteśmy u dentysty, wszyscy poubierani jak astronauci, bo mają kombinezony.

12:10
Wiercą mi w zębie i dają plombę, ale nie normalną, tylko utwardzaną światłem.

12:15 
Wyrywają mi korz... Szczegółów nie musicie znać, ale wstrzyknęli mi znieczulenie.

12:18
Wyszliśmy od dentysty i zbieramy kwiatki na bukiet dla mojego brata, bo ma dzisiaj urodziny.

12:40
Jesteśmy w domu, i dajemy bukiet do wody bo kwiatki już opadały. PS na końcu wpisu będą kwiatki z bukietu.

12:40-20:40
Robiłem lekcje i jadłem obiad, no i grałem na Nintendo Switchu.

20:40
Impreeeeeezka!!!
No, ale taka trochę dziwna, bo goście byli na Skypie. Ale fajnie było: czipsy, ciasto zrobione przez moją mamę, kabanosy, sery pleśniowe i w plastrach, no długo by wymieniać. PS Świeczki były zapalane wiele razy, do zdjęć i w ogóle, ale mój brat chyba nie wykorzystał okazji do wielu życzeń, miałby ich z 7, jak nie więcej. PPS Do imprezy oglądaliśmy film. 
PPPS: Ten film to Toy Story 4.

Kwiatki z bukietu:
1. Mak
2. Koniczyna:
a) czerwona.
b) różowa
3. Stokrotka
4. Smółka pospolita
5. Wilczomlecz
6. Gorczyca polna
I jeszcze ozdobne trawy.
Wszystkie nazwy oprócz 1. 2. 3. wyszukiwałem w Internecie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY