piątek, 10 kwietnia 2020

W tym wpisie dużo się dzieje, więc "no name"

Jak pewnie wiecie za niedługo jest Wielkanoc i z tej okazji zrobiłam pewną ozdobę. Jest to skarpetkowy zajączek, a dokładniej jest on zrobiony ze skarpetki, potem został do niej wsypany ryż, zrobiłam sznurkiem oddzielenie głowy i uszu. Następnie przykleiłam mu oczy, a mama pomogła mi przyszyć guziczek jako nos. Jeśli niezbyt zrozumiałeś\aś, to wrzucam link do instrukcji, czy jakby to można nazwać?
 
Jeszcze chciałam trochę opowiedzieć o moim zacnym planie na lany poniedziałek:
Więc tak, mam w planach wstać wcześniej, chociaż wątpię, że mi się uda, no bo jak???????
Kiedy uda mi się wstać, to czmychnę szybko do łazienki po pistolet - na wodę oczywiście. Potem czmychnę z powrotem do pokoju i wezmę jeszcze jajko na wodę... I wiadomo, co zrobię - obleję nimi rodziców!!!
No i pójdę potem zobaczyć, czy coś dostałam na zajączka :) Xd 😂😂😂, żartuję nie, dobra,  zobaczymy, nie wiem przecież, jak będzie, nie?



I życzę wszystkim wesołych, zdrowych Świąt Wielkanocnych!!!👪❤

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY