wtorek, 14 kwietnia 2020

Śniło mi się.

Cześć,
dziś śniło😴 mi się, że grałam na ukulele, 🎸 ale jakoś się dziwnie poczułam i zasnęłam w swoim... śnie.

Pojawiłam się w sklepie z instrumentami i byłam... ukulele. W następnym dniu ktoś mnie kupił i grał na mnie, a to bolało! Stwierdziłam, że spadnę z biurka, ale to bardziej bolało i nagle się obudziłam, a ukulele było na podłodze. Wiedziałam, że wczoraj je zostawiłam na podłodze, więc się nie bałam. Jak to przeczytałeś, to dzięki, myślę, że się spodobało 👋 Paaaaa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY