niedziela, 29 marca 2020

Nie ma tytułu

Hej!
Co robicie w to wolne? Ja się uczę, gram i czytam. Staram się siedzieć w domu.
Słyszałam, że niektóre szkoły mają lekcje przez kamerki. Chcielibyście coś takiego? Ja nie. Ostatnio robiłam też rzeczy na plastykę i technikę i chciałabym to pokazać.
Na górze jest praca na technikę. Jest to koszyczek wielkanocny z papieru. W środku są robione z rzeczy w domu ozdoby. Na dole jest ptak z plasteliny na plastykę. Widziałam, że inni o tym mówili i pokazywali, ale ja też to zrobię. Jest to wyklejona z plasteliny na kartonie Hedwiga z Harry'ego Pottera. To sowa śnieżna. Bardzo długo ją robiłam, ale cieszę się, bo dostałam za nią 6. 
Niedługo jeszcze coś napiszę.
Pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY