czwartek, 26 marca 2020

😡

Kiedy dzisiaj 26.03.2020 chciałem napisać posta, który miał 9 zdań - przepadł, kiedy szukałem informacji do niego, po prostu, jak na złość, zresetował mi się Blogger i nie odzyskam tego, co napisałem. 😡

Teraz pewnie powiecie: ale przecież to twoja wina. No nie wiem, normalnie, kiedy we wcześniejszych zdaniach szukałem informacji, to mi nie zamykało, a kiedy PO SPRAWDZENIU JEDNEJ INFORMACJI NA NECIE MI SIĘ - JAK NA ZŁOŚĆ - ZAMYKA, NO JA NIE WIERZĘ! 😡😑

MAM DOŚĆ NA DZISIAJ...
POZDRAWIAM ANTEK. K 😑

1 komentarz:

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY