środa, 1 stycznia 2020

Przerwa świąteczna

Bardzo lubię czas Świąt Bożego Narodzenia. Teraz było bardzo dużo wolnego od szkoły, aż 12 dni. W tym roku (właściwie w zeszłym) na Wigilię i Święta pojechaliśmy do Frydku, tam mieszkają bracia mojej mamy z rodzinami. Lubię tam jeździć, bo mam dużo kuzynów i kuzynek, z którymi fajnie się bawimy. Pod choinką dostałem: bluzę Leona, oszałamiający zestaw magiczny, wielkie centrum nauki, piżamę i słodycze. Po świętach wróciliśmy do domu, aby spakować się na Sylwestra, bo wyjeżdżaliśmy do wujka i cioci nad morze. Okazało się, że w domu czekały na nas prezenty. Ja dostałem powerbank i grę na PS4. W niedzielę był wyjazd. Sylwester był super, były tańce, mieliśmy maski i oczywiście szampana. Wujkowie strzelali petardami. A w Nowy Rok wróciliśmy do domu. Czas świąteczny szybko zleciał i już jutro wracamy do szkoły. Cieszę się, bo już się trochę stęskniłem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY