piątek, 13 grudnia 2019

"Wsiąść do pociągu", aby zjeść sushi


07.12.2019 r.

Ostatnio byliśmy z moimi rodzicami i z moimi kuzynkami i ich rodzicami u koleżanki mojej mamy i mojej cioci, czyli mamy mojej kuzynki, wiem, trochę to skomplikowane…
Ale nieważne, głównym celem tej podróży (niedalekiej) było sushi. Lecz nie było tylko ono… 
             Po zjedzeniu sushi poszliśmy na drugie piętro i na początek bawiliśmy się w chowanego z moją kuzynką (Igą) i córką koleżanki mojej mamy Mają (to również jest skomplikowane).
Potem grałyśmy (w tym samym składzie), jedna z nas była sędzią, a dwie pozostałe obijały się materacami, a  na podłodze leżał jeszcze duży materac (oczywiście, Panie Michale, zachowaliśmy Pańskie zasady bezpieczeństwa które brzmią: K
  1. Bezpieczeństwo.
  2. Bezpieczeństwo.
  3. Bezpieczeństwo.

Następnie graliśmy w Brawl Stars, ale krótko, bo nam się to znudziło.
Kolejną grą, w jaką graliśmy była gra pt. ”Wsiąść  do pociągu”. Bardzo podobała mi się ta gra i raczej kupię ją sobie (polecam). Na koniec chwile graliśmy w Roblox z bratem Mai - Igorem. Graliśmy w jakąś podróż w kosmos, czy coś w tym stylu, nawet nie pamiętam…J

PS Napiszcie w kom. Jak wiecie, jak mogłaby się nazywać ta gra w Roblox.

Polecam tez posty innych, m.in. Dawida i Michaliny, a także Liwii i Karola J

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY