czwartek, 19 grudnia 2019

Wesołych Świąt!

Już za 5 dni wigilia. Czasami zdaje mi się, że rok mija bardzo szybko, a czasem, że wolno. Jednak ten rok bardzo szybko mi minął. Wigilia to mój ulubiony dzień w roku. Dlatego że spotyka się z rodziną i dostaje prezenty. Jednak najbardziej lubię przygotowania do świąt. Moja mama piecze pierniczki, które potem ozdabiam, a tata i ja ubieramy choinkę. Już 22 grudnia w moim domu pachnie świątecznymi potrawami. Zwykle w wigilię najpierw jemy, potem otwieramy prezenty, a jeszcze później oglądamy razem filmy w telewizji. Mam nadzieję,  że te święta będą jeszcze lepsze. A więc życzę wszystkim Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY