niedziela, 1 grudnia 2019

Mikołaj w kinie

Dziś byłem z tatą w kinie z okazji nadchodzących Mikołajek. Było to zaproszenie z pracy mojego taty. Byłem na bajce "Krainia lodu 2".Nie spodziewałem się, że będzie tak samo fajna jak pierwsza część. Na bajce zajadałem megaduży popcorn i popijałem colę. Jak się już skończył seans, na wszystkie dzieci czekał Mikołaj z prezentami.

Dostałem dużo słodyczy i klocki Lego.Bardzo mi się podobał dzisiejszy dzień. Po powrocie do domu zająłem się budowaniem klocków. 🎅😀😽

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY