wtorek, 24 grudnia 2019

Mały czarny kotek

Wczoraj pojechałem z mamą i z wujkiem po kotka dla cioci. Kotek ma być prezętem. Ponieważ ma to być niespodzianka kotek zamieszkał u babci i dziadka. W tym czasie opiekowałem się nim. Bawiłem się z nim , dawałem mu jeść , głaskałem go , dawałem mu pić , przytulałem go. Jest piękny , bardzo żywy , czarny , miękki i bardzo szybki. Ciężko będzie mi się z nim rozstać, ale wiem że go zapamiętam. Bardzo lubię zwierzątka i  lubię się z nimi bawić. Mam nadzieję że cioci spodoba się ten kotek tak jak mi. Napewno będę go odwiedzać.😽😸😿😻.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY