poniedziałek, 16 grudnia 2019

Kiermasz

15.12.2019

W niedzielę odbywał się w naszej szkole kiermasz świąteczny. Nasza klasa miała swoje stoisko, na którym były ozdoby świąteczne, stroiki, ciasta i ciasteczka, deserki, galaretki a nawet frytki, które zrobiły furorę.
Było bardzo dużo odwiedzających oraz ARMATA BAND i śpiewali piosenki świąteczne. Występowała w nim między innymi moja kuzynka :) Mama naszego kolegi uszyła własnoręcznie ozdoby świąteczne, które sprzedały się w sekundę. Była fajna rodzinna atmosfera, a my pomagaliśmy sprzedawać. Ja z moją mamą zrobiłyśmy babeczki. Najbardziej podobały się mojemu dziadkowi i siostrze Mikołaja.
Była super atmosfera, mam nadzieję, że w przyszłym roku też będzie kiermasz...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY