sobota, 30 listopada 2019

Samoch贸d

Mama wys艂a艂a mnie i tat臋 do sklepu 馃彧. Najpierw nie chcia艂o mi si臋 i艣膰, ale jednak si臋 zdecydowa艂em. Ja poszed艂em na dzia艂 z zabawkami, a tata szuka艂 rzeczy, kt贸re mieli艣my kupi膰. Na tym dziale znalaz艂em samoch贸d 馃殫 Lego Technic. Bardzo mnie on zaciekawi艂 馃槷. Poprosi艂em tat臋, 偶eby mi kupi艂 ten samoch贸d, na szcz臋艣cie tata si臋 zgodzi艂 馃榾. Nie mog艂em si臋 doczeka膰, kiedy go zbuduj臋 i dlatego pomog艂em tacie w zakupach. Gdy wr贸cili艣my do domu, szybko poszed艂em sk艂ada膰 samoch贸d. W trakcie budowania mama zawo艂a艂a mnie na obiad. Nie mog艂em si臋 oderwa膰 od auta, ale w ko艅cu szybko zjad艂em i mog艂em doko艅czy膰 budow臋. Dzi臋ki nowej zabawce napisa艂em pierwszy raz na naszym blogu.

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Liczymy na dojrza艂e komentarze, krytyczne r贸wnie偶. Starajmy si臋 jednak wzajemnie nie obra偶a膰 :)

WST臉P

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronik臋 klasow膮. 脫wczesne prace dotyczy艂y przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywisto艣ci. ...

POPULARNE WPISY