poniedziałek, 25 listopada 2019

Przedszkole - część 1

Gdy rano wstałam, obudziła mnie mama, czułam się inaczej. Z jej ust wyszły słowa: "Chodź, idziemy do przedszkola". Bardzo mnie to zdziwiło,  już zrozumiałam, dlaczego dziwnie się czułam. Gdy byłam w przedszkolu, widziałam moją klasę jako pięciolatków! Powiedziałam "cześć" do Liwii, ona odpowiedziała "hej". Niektórzy bawili się klockami i zabawkami, a niektórzy rysowali. Później zobaczyłam, jak Michalina i Blanka się kłóciły o lalkę, razem z Liwią je rozdzielałyśmy. Przyszedł Pan Michał, dziwiłam się bo nasz wychowawca nie pracuje w przedszkolu. Poprosił nas, żebyśmy coś napisali, po tym bawiłam się klockami, żeby się nie ujawnić jako starszak. Jedynymi osobami, którym coś powiedziałam były Berenika i Liwia. Okazało się, że z nimi stało się to samo. Razem postanowiłyśmy uciec...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY