wtorek, 31 maja 2022

mała wycieczka do M1

W sobotę po festynie rodzice pojechali że mną do M1 fajnie było w pierwszej chwili nie wiedzieliśmy gdzie mamy iść dawno nas tam nie było  szliśmy po kolei patrzyliśmy co jest w danych sklepach oczywiście miałam 100zł byliśmy w zoologicznym były Meg słodkie króliczki myszki i rybki niestety było tam bardzo drogo więc poszliśmy potem do OBI tak popatrzeć po obejrzeniu OBI rozglądaliśmy się dalej na prawdę było co oglądać potem tata siadł na ławce a jaz mamą poszłam do smyka nic ciekawego niestety nie było ale fajnie tak się przejść kiedy szliśmy powoli do wyjścia poszliśmy kupić sobie picie oczywiście ja wybierałam i kupowaliśmy bubble picie ja miałam bubble shake carmelowy i mamą taki sam tata nie chciał nie wiem dlaczego ale było meeega dobre byliśmy przy smyku a ja pamiętałam że mam jeszcze 100 zł więc szukalam jakiegoś komiksu lub coś innego aż napotkałam sie na "heartstopper" więc to kupiłam niestety tylko 3 części i przeczytałam je w jedną noc ale było warto później po kupieniu już poszliśmy do auta i tak miałam super dzień tu są 2 zdjęcia:TO TYLE PA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY