środa, 27 kwietnia 2022

Moja wycieczka do Krakowa

Tydzień temu pojechałem z rodziną do Krakowa i było bardzo fajnie. Najpierw poszliśmy do sukiennic, gdzie rodzice kupili mi taką skrzynkę z napisem "Kraków". Następnie poszliśmy do muzeum i okazało się, że we wtorki wejście jest darmowe. Było tam wiele obrazów małych i średnich, i kilka takich większych.
Jak widać, nie kłamałem. Ten obraz przed którym siedzę to "Hołd Pruski".

Kiedy już wyszliśmy z muzeum, to poszliśmy coś zjeść, ale zauważyliśmy że po 15 są taniej placki ziemniaczane, więc poszliśmy dalej zwiedzać. Potem stało się coś czego się nie spodziewałem. Fani Harry'ego Pottera na pewno wiedzą co to Dziórawy Kocioł (napisałem "ó" zamiast "u", ponieważ tak też jest napisane przy wejściu), a ja tam byłem. Może nie w tym prawdziwym, ale i tak było fajnie. Wypiłem razem z moim bratem kremowe piwo (spokojnie, to nie jest alkohol, smakowało jak kakao o smaku karmelu). Był tam fajny klimat, raz nawet było słychać krzyk, ale nie wiem w zasadzie czego.
Na kuflu zresztą też jest tak napisane.

Następnie poszliśmy do tej restauracji w której już były taniej placki, a ta restauracja nazywa się "Koko" i robią w niej pyszne jedzenie. Ja jako jedyny z mojej rodziny nie miałem placka, ponieważ nie lubię papryki, a tam były kawałki papryki i sos paprykowy. Ja zjadłem frytki i kotlet schabowy "Góralski" z serem i boczkiem w środku. Zjadłem wszystko, ale w drodze powrotnej mnie bolał brzuch i to całkiem mocno. Wracając do auta poszliśmy do kolejnego muzeum, w którym też było za darmo we wtorki. Ja byłem zmęczony i marudziłem przez cały czas, w zasadzie połowy muzeum nie oglądałem dokładniej bo już nie miałem siły. Spędziliśmy w tym muzeum chyba 2 godziny, ale kiedy nareszcie wsiedliśmy do auta, to przypomniałem sobie jak długo trzeba jechać z Krakowa do Sosnowca i na odwrót.

Podsumowanie wycieczki: Warto do Krakowa jechać we wtorki, piwo kremowe jest pyszne i to chyba tyle w zasadzie.

PS: Zapomniałem napisać, byliśmy jeszcze na Wawelu i widzieliśmy dwa razy jak smok pluje płomieniami.

PPS: Nie spodziewajcie się wielu takich wpisów, następna część KIŚLA będzie w tą sobotę.

PPPS: Zapomniałem się pożegnać. Pa pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY