niedziela, 30 stycznia 2022

Urodziny mojej mamy

Za tydzień będą urodziny mojej mamy. Jestem pewien, że będzie fajnie. Przygotowałem dla niej bardzo fajną niespodziankę, mam nadzieję że się ucieszy. Ta niespodzianka, to laurka i czekoladki. Bardzo się starałem wykonując laurkę, bo wiem, że moja mama bardzo zwraca uwagę na estetykę i szczegóły. Lubi błyskotki, dlatego nie żałowałem brokatu i cekinów. Tata powiedział, że kupi taki bukiet kwiatów, że mama oniemieje z wrażenia 😳😲. Razem z tatą planujemy pojechać do cukierni i zamówić piękny a zarazem przepyszny tort. Tata powiedział mi, że to nie wszystko co zaplanował na ten dzień. Oprócz kwiatów i tortu zaprosi mamę do restauracji na uroczystą kolację. Jestem przekonany że mama będzie pod wrażeniem i na długo zapamięta te urodziny. Bardzo się cieszę, że moi rodzice lubią robić sobie takie niespodzianki, zwłaszcza na takie okazje. Bardzo ich kocham i cieszę się, że oboje dbają o siebie nawzajem. Chciałbym, żeby moja rodzina, którą kiedyś założę była taka sama. 😄🙂🥰

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY