poniedziałek, 31 stycznia 2022

Dzień Babci

Tydzień temu był dzień babci. Było fajnie. Zrobiłem dla babci przepiękną laurkę. Chciałem, żeby była wyjątkowa, dlatego wykorzystałem wszystkie dostępne w domu ozdoby i dodatki. Były wycinane motyle, malowane serca, mnustwo świecących cekiniw i oczywiście życzenia napisane w formie wiersza mojego autorstwa 😉. Byłem ciekaw czy babcia czeka na mnie i czy w ogóle wie o tym, że dziś jest jej dzień. Poszedłem do niej z wizytą i okazało się, że już czekała na mnie. Wtuliłem się do niej i mocno uściskałem. Moja babcia jest fantastyczną kucharką, dlatego nie zdziwiły mnie słodkości, które upiekła z tej okazji. Dzień upłynął w przecudownej atmosferze. 🥰🍰😉

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY