piątek, 31 grudnia 2021

mój pies Filip

Akurat mój piesek sobie leży wyleguje i nie tylko jest i aktywny i leniwy lubi też podkradać ze stołu my mu dajemy albo sam sobie bierze taki trochę mały wariat chodzi o bieganie to jest bardzo szybki mnie naprawdę daleko uciec jak się Nani mu nie lubi nowych osób ale do nas jest mocno przywiązany gdyby nie on moje życie chyba by było nudniejsze niż zwykle wychodzenie na spacery dodawanie mój jedzonka głaskanie przytulanie to jest właśnie definicja Filipka Filip bardzo lubi spokój więc nie lubi dzieci i hałaśliwych dzieci

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY