niedziela, 20 września 2020

Pomidor

Wczoraj, jak byłem z mamą i  tatą na działce, znaleźliśmy pomidor, który bardzo przypominał diabła. Zerwałem go i zawiozłem do domu. Gdy byliśmy na miejscu, postanowiłem go nie jeść i zostawić na jakiś czas. Było fajnie, ponieważ zrobiłem mu oczy, buzię i widły. Jak go pomalowałem, to pokazałem babci i dziadziusiowi. Bardzo się wystraszyli i zapytali: "Co to za diabeł?" Ja uświadomiłem im, że to nie jest prawdziwy diabeł, tylko pomalowany pomidor. Babcia i dziadziuś bardzo się zdziwili, że taki oryginalny pomidor wyrósł na naszej działce. Myślę, że będzie leżał w domu, aż nie zgnije. Ja go na pewno nie zjem!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY