wtorek, 24 marca 2020

Papużka z Polski

Cześć. Dzisiaj skończyłem pracę na plastykę. Musieliśmy narysować ptaszka i wykleić go plasteliną. Ja narysowałem papugę. Rysunek nazwałem ,,Papużka z Polski'', gdyż siedzi ona na drzewie, które jest podobne do tego, które widzę z okna. Papużka ma niebiesko-fioletowe piórka oraz brązowy ogon. Obrazek wykonywałem około 2 godzin. Technika wyklejania bardzo mi się podobała, choć trochę od tego bolał mnie palec. Ptaszek bardzo mi się podoba. Na pewno jeszcze kiedyś wykorzystam tę technikę. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY