wtorek, 3 marca 2020

Moje urodziny część 2

... Okazało się, że przyjechaliśmy do parku trampolin. Było nas dużo: ja, 3 kuzynów, 2 kuzynki, koleżanka, tata i wujek. Robiliśmy tam salta, skakaliśmy do kwadratowych pianek, wspinaliśmy się na ściance i bawiliśmy się piłkami 🏀. Cała sala była tylko dla nas. Wszystkim najbardziej podobało się skakanie do pianek. Na koniec, jak się przebieraliśmy, ja schowałem się do szafki, a jak z niej wyszedłem - wszyscy się śmiali. Bardzo mi się tam podobało, mam nadzieję, że niedługo znowu pojadę do parku trampolin. To były świetne urodziny. 😀

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY