środa, 15 stycznia 2020

Lego

Wczoraj wieczorem Liwia przyszła do mnie do domu. Najpierw chwilę pograłyśmy w BrawlStars a potem zaczęłyśmy się bawić klockami Lego. Wtedy Liwia zaproponowała żebyśmy zbudowały sobie domki. Ja się zgodziłam. Liwia skończyła wcześniej więc zrobiła park. Kiedy ja skończyłam zrobiłyśmy ludzikom ślub. Jednak okazało się, że nie mamy ładnych ubranek dla ludzików więc wymyśliłyśmy coś takiego:
I ja powiedziałam: I ogłaszam was mężem i żoną! I zaczęłyśmy się śmiać. Zjadłyśmy coś słodkiego a potem pograłyśmy jeszcze pół godziny bo zabawa klockami trwała prawie 3 godziny. Potem niestety Liwia poszła do domu. A dzisiaj idę z mamą do kina na 'Jumanji, Następny poziom' oraz do Mcdonalda. Myślę że ferie będą super!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY